Goos

Hejhej på er!

Nu medan Simon är uppe och duschar tänkta jag passa på att uppdatera min del av bloggen.
För det första så tog ågresan så sjukt mycket längre tid än planerat, för det var ett godståg som gått sönder på det spår vi skulle åka på från Halmstad så vi blev skjutsade med buss till Torup där tåget väntade på oss.
Det kändes lite nervöst ett tag men när jag väl satt på tåget sen så fattade jag att jag verkligen var på väg!
Emelie, Simons brors sambo hämtade upp mig och sen åkte vi hem till dom där han väntade på mig =)

Sedan dess har vi bara gosat och pussats på varandra, vi somnade två timmar nyss, härligt!
Har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt, lite tråkigt för er kanske men vi får hålla tummarna på att Hanna och Malin uppdaterar er med lite roligare grejer!

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test