I´m on my way

Nu har jag gjort allt jag kan för att se något respektabel ut, blev inte så mycket sömn i natt men när jag väl fick somna sen så sov jag riktigt skönt! Hade världens mysigaste dröm också, men den håller jag för mig själv. Klockan ringde vid sju och detta vädret håller verkligen på att göra mig sjuk, mår inte jättebra men humöret är på topp!
Jag ska snabbt få i mig lite frukost nu innan mamma ska skjutsa in mig till stationen, jag ska få träffa pappa och alla söta (men jobbiga!) små halvsyskon. Nu var det ett par veckor sedan jag åkte tåg sist och Sj har avancerat med att man kan skriva ut sin biljett från datorn numera, vädret är ganska perfekt att åka tåg i dessutom, om inte lite för kallt :S
Väskan står packad, hoppas att jag inte glömt något!

Nu är det bara magen som ska få i sig lite frukost sen är jag redo, borde nog väcka mamma snart också!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test