Papparesan

I lördags morgon så stod jag och Julia på stationen och inväntade vårt X2000 som skulle ta oss ner till Lund och pappa, jag hade inte träffat honom på länge och såg verkligen fram emot att få träffa honom!
Han mötte upp oss på stationen och därifrån så tog han med oss till köpcentret Nova Lund, hade nämligen blivit lovad att få gå in på Gina Tricot eftersom jag har presentkort där och det inte finns i Falkenberg. Sen råkade jag slinka in på Akademibokhandeln och köpa Ljudet av ditt hjärta som är nummer tre i twilightserien. Lööööve it!

Julia skulle träffa en kompis en stund och under tiden åkte jag och Pappa hem, åt och fikade. Det kändes jättebra att träffa honom igen och han var verkligen på strålande humör! Sen åkte allihop, jag, pappa, hans fru och deras tre döttrar in för att hämta upp Julia. Sen åkte vi och hyrde film tillsammans. Resten av dagen/kvällen så tog vi det lugnt, skrattade och pratade. Jag fick lära mig massor om Gaza-konflikten, pappa är ju trots allt palestin och det var riktigt intressant att få en annan syn om det hela än vad nyheterna ger oss, vilket är helt fel. Vi får bara se det vi "vill" se, inte verkligheten.


Dåligt kvalite på bilden men här ser ni i alla fall vad som fick följa med hem, ett par chinos och boken.


Riktigt nöjd med dem =)


Här ser ni pappa med det för tillfället nyaste tillskottet, Sara, ännu en på väg!


Vi somnade gott och jag var ganska pigg morgonen därpå i jämförelse med vissa andra, här har ni Julia!

Eftersom jag var så pigg så ringde jag Simon som sagt att han skulle vara uppe jättetidigt denna dag, vad tror ni det är som svarar i andra änden av luren om inte en helt nyvaken trött Simon? =D
Det gav mig både skuldkänslor och ännu bättre humör för han är ju så söt, men när han tänkt lite så blev han ändå glad över att jag väckt honom, det var klarblå himmel, vindstilla och sol! ...Så jag tittade också ut genom fönstret eftersom det såg lika ljust ut där jag var. Men jag fick istället världens chock!! Det var flera centimeter med snö!!!!!
Vi åkte hem vid tvåtiden men innan dess tog pappa med oss till en affär i Malmö, jag fick med mig en gosig hoodtröja som var vit/marinblå men jag har glömt ta bild på den så det får komma senare!

 
Galet kallt var det!


Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test