Ellagården

Igår efter att jag varit och tränat så begav sig tjej 5:an iväg (syster yster, mamma, Ann.baethe och Freja) mot Borås.
Först stannade vi till vid Ikea utanför Gbg och där passade jag på att köpa mig nya gardiner eftersom resultatet av mina mörka paneler numera var ganska hoptryckt så tyckte jag att det kunde sitta fint med någon ljusare med någon höstig färg upptill. Efter lite shopping och drömmande om min framtida lägenhet så fortsatte vi uppåt Borås där vi skulle hejja fram våra kompisar som skulle hålla i allsång på Ellagården.

Julia har nog bilder därifrån men eftersom kameran är instängd på hennes rum där också hennes pojkvän befinner sig så håller jag mig mer än gärna på avstånd....

Det var en väldigt fin kväll, inte en regndroppe och dom är ju bara för duktiga på att sjunga dom där!
Vi åt en god grillbuffé med öl på det, fint!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test