Zup homies?

Fick jag några coolhets-poäng där kanske? Nu har jag dragit på mig träningskläderna och tänkte värma upp med att a Alice på en liten tur, ensam hemma idag också.
Sen forsätter jag nog träningen på det lilla gymmet en trappa upp. Eftersom det är solig och härligt så ska jag väl ta med mig boken ut och läsa lite efter det. Slappdag!!
Älsklingen slutar tidigt idag som tur är och dessutom blir han stor idag! Han fyller 17 så jag ska passa på att göra allt jag vill göra nu när han inte är hemma och så är resten av dagen hans.

Han fick lite träningsgrejer av mig, handskar och proteinpulver som han blev glad för.
Bäst att sätta igång nu!

Cýa!
Jasmin


Såhär slapp och skön är min träningsoutfit just nu!
Nikeleggins från Intersport
DC tröjan är simons!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får hälsa honom grattis!!!

2009-04-17 @ 19:07:56
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test