Valborg

Nu skriver jag för alla tre eftersom Malin har hamnat i skrivkoma och Hanna inte hinner. Men vi har ju tillbringat större delen av dagen tillsammans och jag talar nog för alla när jag säger att det varit en bra dag även idag.
Det började med att vi bjöds på fika och smått och gott när vi under två timmar skulle sitta och kolla på operan Carmen.
Sen, eftersom vi va mätta allihop så hoppade vi över lunchen och gick på jkt efter nya Fridatidningen med twilight special. Kalla oss galna!

En lustig grej som hände oss idag var att vi stötte på två män som var 25+ på väg till ica, då tittade dom hur mycket som helst. Sen när vi var på väg till vår lilla park för att sitta i solen och njuta så går vi förbi dom igen, denna gången sitter dom på en bänk en bit från parken och glor ännu en gång. Sen efter ett tag kommer dom "smygande" varav en får ett telefonsamtal och går iväg medan den andre sätter sig på en bänk ca 3 meter från oss och glor nonstop!
Där satt vi oskyldigt och planerade mer om vårt projektarbete och tokiga som vi är svalkar av oss i vattenspridarna...
Efter det så försvinner han som suttit och glott för att hämta upp sin kompis, sen sätter dom sig borta vid vattenspridarna för att vi nyligen vart där. Suck. Dom höll på precis som om dom ville säga oss något men inget hände. Förutom att dom verkligen FÖRFÖLJDE oss hela vägen till gymnasieskolan sen. Scary as hell!


Tok fiorna Hanna och Malin=)


Det ska vara vi!


Jag och Hanna med våra fina tidningar, Malin vågade inte köpa någon för att hon är rädd för att vara töntig ;D

Sen var det bara svenska och engelska kvar, sega lektioner men sen var vi fria att gå.
Jag orkade inte vänta en timme på nästa buss hem så jag beslutade mig för att ta min dagliga promenad och gå de 5 km hem. man får ju ta vara på solen nu när den ändå är här!

Ikväll är Hanna och Malin upptagna av familjemiddag och planering inför deras Italien-resa medan jag ska hem till mormor och morfar på middag. Trevligt trevligt! Just fasen, måste bestämma tågbiljetter till imorgon, ska ju åka hem till pappa då! Kommer hem på lördag igen!

Trevlig kväll!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test