Ute med lill-fisan

Jag och lill-fisan tog oss en liten promenad ute, inget vidare härligt väder men det är inte så kallt i alla fall. Hon verkade dessutom uppskatta turen lika mycket som jag gjorde!
Allt som allt var vi väl ute i 45 minuer och så lekte vi den där jääätteroliga leken då de är meningen att jag ska kasta boll...tja, även om hon inte behövde springa så långt för att häma bollen så ville hon göra det om och om igen.

Tänke passa på att ta lite bilder på olika saker idag, så vi börjar väl redan nu med de första bilderna. Enjoy!


Här har ni alltså lilla Alice, i många av fallen hittar hon något mycket mer intressant än kameran att kolla på...


Hon är en riktig liten diva! Hon skulle lätt äga ut alla små 08-hundar med sina muskler och divakrafter hämtade från skogen... Haha! Ni skulle sett blickarna hon gav de små hästarna vi stötte på..... "pfft vilka små mesar" sen viftade hon till på svansen och forsatte gå, som jag skratta!!


Dom var däremot inresserade av den lilla vita saken nere på marken..


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test