Upp med tuppen och iväg som en raket

Tja, det är väl motsattsen till hur jag känt mig i veckan. Min lilla älskling har varit hos mit i veckan för att han haft påsklov, under tiden som jag vart tvungen att gå i skolan.... Där sattes jag verkligen på självbehärskningsprov! Det var ju sjukligt svårt att behöva gå upp när han fick ligga kvar. Men det var ju såklart extra mysigt att komma hem sen och veta att han väntade.

Jag hann med en hel del i veckan var bla. hos tandregleringen och fick spänt en ny tråd i kedjan som siter fast i en tand (det är meningen at dom genom detta ska dra upp tanden) jag tog första vaccinationssprutan mot livmoderhalscanser, det gick finfint men satan vad det spände och gjorde ont i armen dagarna efter. Men det var det värt! Jag och älsklingen var och på en thairestaurang och åt innan vi skulle gå på två föreställningar, teatertreornas slutproduktion och dansarnas slutproduktion. Hanna och Malin var med där och dom är bäs på scen i deras dockkläder och lättklädda danser ;D
I torsdags var vi på middag hos mormor och morfar och det var jättemysigt och kul. Veckans pinsamaste var nog när jag och Malin lästa våra twilightrepliker mot varandra (vi skulle presentera våra böcker genom att vara två karakärer) och jag typ börjar lipa pga dom, replikerna alltså... Haha, dom är magiska! ...Har fortfarande inte berättat för någon.

Igår så åkte jag med Simon hem till Sävsjö, skönt med lite miljöombyte. Idag var vi i Jönköping på Elmia, performance & motor show. As coola bilar, speciellt den som hade 4000 kristaller på!!



Nu ska vi få i oss lite pastasallad!
Puss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test