Underbara sol

Det är nästan 20 grader i solen och jag och älsklingen har suttit ute hela dagen, underbart!
Vi grillade flintastek, satt ute och åt en riktig somrig lunch med potaissallad, tatziki och annat gott. MUMS!
Detta vackra vädret får gärna stanna kvar i all evighet nu, jag får så goa känslor och jävlas lite extra med S, som i och för sig inte är sen på att jävlas tillbaka. Det värsta är nog när han skrämmer mig, fy satan vad lättskrämd jag är egentligen.
Det som annars brukar vara jag som skrämmer folk, får väl tillbaka för gammal ost nu........

Just nu är S nere i källaren och tejpar ihop en gammal tramptraktor.. En sån man hade när man va typ två år gammal, han har fått för sig att han ska åka ner för den stora och rätt branta backen med den ikväll. Lovar att filma det så ni får se! =D
Jag själv sitter i lugn och ro och läser lite roliga bloggar. Skön avkoppling, bra att komma ur solen lite, de känns att det tagit i ansiket. Härligt, längtar ännu mer på Turkietresan nu! 1 månad kvar wohooooo!!!





Lyckad dag!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test