Tillbaka till verkligheten

Idag drar det igång då ja och som sagt är det inte det bästa som kunde hända just nu. Hade varit skönt med en vecka till:) Däremot är det underbart att inte börja förens kl 1!! Som iofs Jasmin gör varje måndag detta året:P Men för en gångs skull så får jag och Hanna det me:D
Min sovmorgon har än så länge varit bra:) Jag har tränat lite på boxningssäcken vilket var länge sen, har saknat det något enormt!! Har dock lite ont nu för jag fick tillslut ett sår på ena knogen...
Har ätit en god frukost också!! Medans jag tittade på Twilight såklart:D Freekish säger att det är en sån där grej som jag blir beroende av ett tag....som jag inte kan sluta prata om liksom och allt kretsar kring den. Vet inte om det stämmer men upptäckte igår att hela min "25 mest spelade" lista  på ITunes bara innehåller en massa twilightmusik...hm....på typ inte ens en månad...hon har kanske liiite rätt:P
Nu ska jag ta och klä på mig och ta på mig lite smink kanske:)
Vi hörs efter skolan!
Puss o kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test