Söndag

Idag är det en typisk söndag. Man tar det lite lugnt efter veckan och helgen och så förberder man inför kommande vecka.
I fredags så var jag hos gisela och vi hade kul men jag var tvugnen att åka hem vid 2 för att sedan gå upp tidigt på lördagen:P Vet alltså inte vad som hände när jag gick.
Igår var jag i varberg för att visa några vad vi gjort på den här modevisningsgrejen...ja, vi hade gjort några nummer liksom och så var det några som skulle kolla för att se om de ville ha med oss i något. Det gick nog ganska bra, de verkade i alla fall nöjda:)
Efter det var vi på en liten smink/hudvårdskurs. Hon gick igenom lite kort, frågade några frågor som jag:D svarade på och så fick jag smina en anna tjej. Det var svårt men jag blev rätt nöjd faktiskt.
Idag ska jag som sagt förberdea inför den kommmande veckan. Vi ska hålla på med en föreställning, må-tis-ons, och alla kläder måste fixas och sys.
Ska iväg på en teaterföreställning ikväll med Hanna och sen ska vi tillsammans med Jasmin åka hem till Hanna för att titta på Twiligt(igen):P Den här gången är det faktiskt för ett skolarbete. Jag och Jasmin ska presentera Twiligt genom att spela två av karaktärerna och då tänkte vi att vad vore bättre än att titta på filmen:D
Ja, nu ska väl jag titta igenom kläderna!
C ya! XoXo!
//Malin

PS: Vad tror ni om den frasen? För mycket fjortis?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test