Slag i ansiket

Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt örjade jag frysa jättemycket, fick ont i huvudet och nu sitter jag här och snorar som om jag varit sjuk jättelänge. Jag fattar inte hur min kropp fungerar ibland!
För mig finns det två möjliga orsaker till detta, det ena är att Simon var sjuk veckan innan han kom till mig (men det är ju nästan tre veckor sedan, tycker det vore konstigt om det kom nu?) eller att jag helt enkelt jämt och ständigt går och spänner mig och stressar över skolan och allt vad det nu innebär.

Det tar verkligen kål på mig, ingen kraft kvar!
Jag ska stänga av datorn nu och lägga mig i soffan framför tvn eller i sängen och slå på någon liten film. För en sak är säker och det är att hur trött jag än är så somnar jag inte förrän en viss tidpunkt. Ja, min kropp har en sovklocka och om inte den plingar så somnar jag inte heller. Men jag ska i alla fall se till att värma mig! Hatar att frysa...

Godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test