Påskhelgen

Nu har jag vaknat och ätit frukost med familjen efter en rolig påskafton. Vad är det Fredrika brukar säga... "Du är den ända jag vet som blir full tillsammans med dina föräldrar!"
Gud hur låter inte det? Men jag är ju faktiskt 18;)
Ikväll blir det utgång med Jennie och några från hennes klass tror jag. Kul när man inte känner någon, faktiskt. Jag tycker om när man liksom måste prata med nytt folk:)
Så nu har jag några timmar på mig att göra något vettigt. Ska ut och springa om en stund och sen blir det kanske lite dött skolarbete:P
Lägger inte en eller två påskoutfits senare!
Puss o kram!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hmm... Det blev mycket av med pluggandet idag va?? Jag kom inte alls och förstörde dina planer. ;) hihi

2009-04-12 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test