MORMOR!

Har precis kommit hem från att ha hälsat på min kära mormor, som ligger inna på ett boende.
Var där i torsdag, då vi satt och pratade lite, hon orkade då inte säga så mycket, men var ändå med och sa lite då och då. Nu är det betydligt sämre med henne. Hon är nästan inte kontakt bar! Jag vet inte ens om hon märkte att jag och familjen var där. Hon bara låg i sin säng och såg så gammal och sjuk ut. Okej hon är ju snart 92 år men ändå... Hon har nog inte många dagar kvar nu. Men hon har levt ett långt och lyckligt liv och har inte varit sjuk alls länge! Men det känns ändå så jobbigt och trist.

Har mycket plugg som jag måste sätt gång med men hittar inte kraften till det! Orkar och vill inte göra något alls just nu. Skulle hels bara vilja åka och sitta hos mormor igen. Men måste verkligen försöka plugg. Är så trött på skolan!!!!!
Ne nu ska jag försöka plugga lite och sen ta en promenad längst stranden.
Kjam på er
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test