Måndag

Idag har jag och mina föräldrar varit ute hela dan. Det är så gött när man var ute sent och är lite bakis och vara ute istället för att sitta framför tvn. Man blir så seg då:P Vi åkte runt och letade olika fåglar och bara njöt.
Haha! Klantig som jag är tog jag på ett elstängsel och fick världens stöt! Fy fan va äckligt det är!!

Här är lite bilder från dagen

                                                          

sen åt vi lite glass på peggens!!:)


Nu ska jag snart iväg till Hanna. Ska sova där inatt eftersom jag inte kan komma hem annars. Problemet med att bo utanför stan:P Men vi ska ha mysigt så jag klagar inte!
Kommer snart med den andra påskoutfitten också:)
Puss o Kram! //Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test