Måndag 090427

Idag har varit en bra, rogivande och jag vet inte vad jag ska kalla det.. Speciellt kanske.
Det har känts väldigt bra idag samtidigt som jag känt stressen bubbla i mig. Jag, Hanna och Malin har kommit på en ny idé som projektarbete, vi förstod att vår första idé inte skulle hålla men den vi har nu tror jag riktigt starkt på.
Det är inte ett litet projekt men om man vill så går det!
Idrotten idag var min enda lektion, jag cyklade till och från skolan idag när alla ärenden var klara.
Sen lagade jag lite god mat och började "plugga" lite engelska. Kollade precis klart på Benjamin Button, rätt seg tycker jag men det var nyttigt med lite engelsk text inför morgondagen.

Jag har inte fått bilderna än, jag vill inte lägga in allt förrän jag har allt material så ni får vänta lite med det.
Nu ska jag ställa mig och ta en skön dusch!

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Såg att du hade en sån crosstrainer som jag tänkt köpa så jag tänkte höra med dig vad du tycker om den? Du har ju haft den ett tag nu.



Ha d gott!

2009-04-28 @ 10:56:56
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test