Malmö

Tjoflöjt!
I går åkte jag och min mamma ner till malmö för att hälsa på mia kusiner. När vi kom dit gick vi i stan ett tag, lyckades faktist hitta lite kläder som jag köpt. Efter ett tag i stan åkte vi till dagis och hämtade mitt kusinbarn Thoe, han är två år och helt underbart söt.
På kvällen sen lyckades jag skrämma mina kusiner och mamma riktigt mycket.
Efter vi hade ätit en god middag gick vi in i vadagsrumet. Jag råkade slå min i knät och blev, ja lite dålig :P Jag lutade mig tillbaka i soffan och blundade, när jag sen efter ett tag hörde min mammas och min pappas syster skrika mitt namn öppnade jag ögonen. Jag hade svimmat och hade vridit mig i kramper!!! :P Fick ligga ner ett bra tag och bara skakade. Jag är lite känslig!
Idag åkte vi sedan hem fast stannade först till hos min mormor som är sjuk =(
Men nu måste jag gå. En kompis till familjen och hennes pojkvän kommer nu!
Puss å kjam
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna då, hahahahaha!! Förlåt men fy tusan det är bara du som är så liten och ynklig sötnos =)

Vi tycker om dig / Jasmin och Simon

2009-04-16 @ 19:14:56
Postat av: Malin

Du e ju så söt!!!

2009-04-17 @ 19:09:36
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag är nog en aning klen alltså :P

2009-04-18 @ 10:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test