lonely me

Syft, sitter ensam hemma hos älsklingen nu, hans lediga dagar är över och han skulle upp tidigt som satan till skolan. Fy, det var faktiskt rätt jobbigt när han kom in för att ge mig en sista puss innan han skulle iväg. Detta innebär att jag är ensam här hemma tills han kommer hem vid fem igen, får väl passa på att göra sånt som han tycker är tråkigt då haha =)
Fast jag har ju hans lilla jack russel, Alice och sen är ju hans föräldrar hemma också men det är ju inte alls samma sak.

Ska s se till att få i mig lite frukost nu, sen får vi se vart jag hamnar. Jag tänkte i alla fall träna en sväng, plugga lite (för vad vore ett lov utan plugg?!)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test