Lite tröst

Som Malin redan berättat så slutade vi väldigt tidigt idag, våran stackars svenska/engelska lärare har brutit benet hahah =)
Skadeglädje när det är som bäst!
Jag trippade in på arbetsförmedlingen idag och hälsade på min moster lite, alltid härligt med lite kramar. Hon berättade att hon hade ledigt några timmar sen och att vi kunde ta en glass tillsammans. Så efter jag varit på banken så gick jag runt lite i affärer för att invänta hennes "håltimma". Gjorde några små fynd på rean som sammanlagt kostade mig 179:-
Kallade det för tröstshopping eftersom jag är så sjuk..... Alltid några bortförklaringar!

Ett långt stort linne, med gulliga små detaljer och en härlig rygg! Vero Moda 80:-
En korallröd liten kofta att ha i vår och sommar B.young 99:-



Nu så ska jag och lillsyrran gå och och gå en liten stund i solen, något måste jag göra! Jag kan bara inte sitta still inne när det är så fint väder. Skulle troligen vart ute och gått även om jag varit döende!
Sen har jag lovat mamma att fixa lite tvätt och sen ska jag nog se på någon rulle med lillan =)
Tja...sen får jag väl göra som Malin och damma av matteboken lite och plugga på inför provet imorgon....USCH!
Undar förresten hur det blir med engelskan imorgon bitti nu när han brutit benet...... hmm får kolla upp det!
Bye!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test