Långmorgon

Idag börjar jag inte förrän 8.20 och dom där extra minuterna gör väldigt mycket, håller ni inte med?
Jag hade riktigt svårt för att somna igår, jag låg och var trött samtidigt som jag var klarvaken och tänkte på allt annat, så när jag väcktes imorse utav älsklingen som ringde så var jag allt annat än pigg. Min röst är nästan helt försvunnen emellanåt nu också, inte bra, inte bra. Får ha en tyst dag idag.
Jag slutar sent idag och när jag kommer hem hinner jag knappt vara hemma innan jag måste in till stan igen för vi teaterelever måste gå och kolla på en pjäs idag och den är obligatorisk. Känner inte alls för att gå dit och verka entusiastisk när jag är trött, stressad och har tankarna på allt annat än pjäsen, funny!

Ja jag vet, jag är miss positiv, men just nu känns det bara inte så bra.
Blir kanske ett enstaka inlägg till idag från mitt håll, det beror på hur mycket jag hinner med!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test