"Krya på dig" - frukost

Vaknade upp med rinnande ögon och näsa idag och ett plus på det med en hals som börjar göra ont. Det känns som att det inte skulle kunna komma mer perfekt, nu när vi har grymt mycket i skolan och jag skulle dragit igång med träningen på allvar nu igen efter lovet. Ursäkta ordvalet nu men jävla skit!
Jag skulle som sagt ut och sprungit nu på förmiddagen som vanlig men det blev inget med det. Jag tror jag ska följa Simons råd och inte anstränga mig alls under sådana förhållanden, så jag blir frisk snabbare och kan köra på i mitt vanliga tempo snart igen. Great!

Jag ringde och råkade som vanligt väcka älsklingen idag vid tio...Han har studiedag idag, vilket jag tycker är enormt fuskigt!
Sen såg jag till att göra mig en god, härlig frukost som symbol till kroppen om att den ska krya på sig och bli frisk!



Nu ska jag se  till att dra på mig lite andra kläder och fräsha upp mig en smula inför skolan.
Jag måste försöka hinna förbi banken innan vi har prov på idrottsteorin vi haft, hjälp hoppas det går bra!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test