Kreativ Insikt

Jag googlade runt lite och råkade hamna på sidan Kreativ Insikt, en typisk sida för mig skulle jag nog våga påstå.
Det är presentartiklar med jättefina budskap om liv, kärlek, sorg... Ja alla sorts känslor typ och det var jättefina och söta grejer! Jag vet inte om jag skulle köpa grejer därifrån men jag kommer nog garanterat hämta insperation därifrån till lite grejer jag har i tankarna just nu!

    
 
Här är bla. ett anteckningsblock med budskapet "detta ögonblick bär på en gåva" eller varför inte en berlock där det står "lever i tillit - skyddad av änglar"




Här är ett kort med en fin och jättesöt dikt, gulligt gulligt! =)

Nu ringde älsklingen så nu är det dags att avrunda detta inlägg!
Godnatt på er / Jasmin

http://www.kreativinsikt.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test