Godnatt

Jag är jättetrött och ska när som helst krypa ner och sova, men jag ville uppdatera här först. Blir inget jättelångt och seriöst men det får ni stå ut med =)
Dagen har faktiskt varit helt okej, i alla fall så länge man var i skolan vilket är väldigt ovanligt.
Jag orkar inte berätta så mycket nu, Hanna har bilderna vi tog idag också så vi får köra en sumering utav dagen imorgon!

Efter skolan så satte jag mig med kulturhistorian igen och jag kan meddela att jag är klar med den förbaskade teaterdelen nu. Bara musiken och bilden kvar nu men det gör jag veckovis. Efter det så har jag rensat datorn på bilder och sorterat upp dem jag vill ha kvar. Jag är en såndär "spara-människa" så det är ju en hel drös kvar!
Det där programet om New Moon visas ikväll (amerikansk tid) vilket är om ett par timmar, tyvärr sänds det inte i sverige men jag håller utkik på deras hemsida och hoppas det kommer upp där.

Snart somnar jag, mäst att avrunda nu...
Godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test