Fredagsmys

Det har varit en riktigt härlig dag måste jag säga!
Mina feberkänslor har gått över och jag känner mig rätt kry faktiskt, kanske var när jag satte mig i solen och lyssnade på New moon via ipoden...

Hjälpte mamma att klippa en del av gräsmattan, sen lekte vi grannfejd med ungarna snett bakom oss, hemska!
Hoppas inte mina barn blir så, jätte kaxiga och skjuter medvetet över bollen till oss för att sen springa genom häcken.
Detta har pågått ett tag och nu har vi typ ett stort hål rakt genom den höga häcken så mamma och jag har spänt upp världens största hönsnät där nu (= Älskar att jävlas med dom!
En grej jag borde berömma mig för att jag inte pluggat någonting alls idag och det känns faktiskt riktig bra även om jag är en sån som pluggar alltid för att jag har så höga krav på mig. Men sedan jag bestämde mig för att låta annat komma in i mitt liv så har jag hållt mig till det.

Nu väntar talang med familjen!
Jasmin


Mamma i full gång med gräsmaskinen, det var verkligen dags att klippa!



Såhär har lill-Jullan tillbringat hela sin dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test