Filmer!

Tjoflöjt på er!

Jag, Jasmin och Mailn hade en håltimma i dag, så vi gick ner till Hemmakväll och där köpte jag TWILIGHT <3 helt otroligt att jag har den nu =) 
Sen när jag kom hem från skolan berättade min bror att jag en film som jag har beställt har kommit. haha ni  kommer nog att tycka att jag är... ja vad är det passande ordet? Töntig? Besatt? Eller kanske galen, det passar nog bra! Jag har köpt The Adventures of Sharkboy and Lavagirl. hihi =) Det är så att Taylor Launtner är med i den, jag tror att han är 13 år när han spelar in den! Jag var bara tvungen att ha den, och måste man så måste man ju :P
Kommer tyvär inte hinna titta på någon av dom i dag, men ska se dom så fort jag kan! =)
Nu måste jag gå!


                    
Här ser ni omslagen på de båda filmerna =)

Puss å kjam
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test