Dan före helgedan

Det ska bli så galet skönt med helg, jag har "firat" slutet av denna torsdagen genom att ta en lugn promenad ner till havet för att sitta och bara njuta av vårsolen, tagit en lång varm dusch och mumsar nu på ett äpple medan jag lyssnar på goa låtar. En utav dem är fields of gold med Eva Cassidy. Härligt avslappnande, känns vuxet också haha!

Det har varit en jättejobbig vecka med mycket känslor och alla tre har varit helt ur balans. Inte sjuka direkt men vi har inte mått bra alls, det går inte att sätta ord för det men vi har varit matta, trötta, hängiga och allt det där. Vi tre är som en och samma person. Det sägs ju att tjejer i fängelse naturligt och omedvetet anpassar sig efter varandra när det gäller pms och allt det där. Samma sak måste ju kunna hända tre kompisar så att alla tre blir "sjuka" samtidigt? Eftersom vi är med varandra så mycket.. Oftast brukar vivara sjuka typ samtidigt och allt det där^^ Lustigt

Men det är i alla fall anledningen till bloggtorkan denna gången och eftersom ingen har mått bra ochatt det inte har hänt något speciellt så har vi helt enkelt bestämt att inte skriva. Det ska ju kunna vara kvalite och roligt för er också...

Nu ska jag chatta lite med min lilla sjukling!
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test