Dags för nya tag

Då var det måndag igen, ny vecka och nya tag.
Jag har haft en riktigt härlig helg som fått mig att slappna av, glömma skolan och förhoppningsvis gett mig lite ny energi. Det var nog något jag behövde! Idag börjar jag sent, men tänker inte dra hela historien om vad som hänt i helgen, det hinner jag inte just nu för jag tänkte ge mig ut och springa en runda tänkte jag. Sen inväntar jag lite bilder som jag tänkte bjuda er på, blir lite roligare då!

I övrigt så slutar jag lite tidigare idag av olika orsaker men min lediga tid idag kommer omfatta en del engelska eftersom vårt första nationella i engelska B börjar imorgon. Men utöver det så blir det kanske lite annant pluggande också, får se vilket ämne jag tar mig an idag!
Veckan ser ganska lugn ut, det är vaccination för hepatit B, pluggande, träning och pappabesök som är inplanerat. Skönt för nästa vecka blir det ganska mycket att göra för min del, mötet hit och dit. Menmen!

Ut och springa va det ja, hej svej!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test