Bonnetös

Wow vilket härligt väder! Idag beslöt jag mig för att ha en lite "bonne-flickig" oufit, tyvärr ingen bild so far, inbakad fläta i e lite busigt hår, lättsminkad, ljusa jeans, stor tshirt och såklart åkte gummistövlarna på! Haha, vi åkte nämligen ner till älsklingens torp. Det ligger ue på en ö mitt i en ganska stor sjö. (ska försöka få tag i lite bilder sen!)

Det är en sagolik plats, tänk er en liten torpargård, riktigt gammalt, med små hagar runt huset, en lien brygga där man lämnar båten och in mot ön är det en stor skog som visas i twilight. Så galet vackert är det där när solen lyser på och reflekeras i vattnet och gör a skogen lyser upp på ett skimmrande sätt. Beautiful!!

Just nu är han ute och mekar med sin opel och jag sitter inne och tvingas plugga matte inför provet på tisdag, jag måste dessutom läsa på idrotten som vi har prov på måndagen och även göra klar teaterdelen i kulturhistoria för att inte drunkna i uppsatser sen. Let me die! Det är så galet tråkigt, ska bli skönt att få ta studenten nästa år!
Nähä, bäst att fortsätta då... Det är ingen idé att försöka komma på fler undanflykter för att slippa.........*suck*

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test