Back to hell

Okej, så hemskt är det väl inte men nu är jag i alla fall hemma i Falkenberg igen.
Kändes verkligen jättetråkigt att lämna Simon denna gången, okej det är väl i princip lika jobbigt varje gång, men nu hade vi ändå varit med varandra i två veckor och med vetskapen att vi antaglien inte ses förrän till sommarlovet..... Usch det är två månader, åtta veckor, 54 dagar och väldigt många ensamma nätter och eländiga timmar. Som jag istället tvingas tillbringa med min sambo, skolan! Jag har hållt på att plugga hela lovet och jag måste medge att jag är måttligt jävla trött på att behöva plugga varje sekund av min lediga tid. Varför går vi egentligen i skolan när det mesta man studerar och lär sig utav sker utanför skoltid?

Nej, fan, jag vill tillbaka nu! Jag vill få vara i hans famn igen....
Jag vill inte behöva gå igenom dessa veckorna i skolan som är kvar nu, allt som återstår är uppsatser och prov. Jag vill inte!
Jag vill att tiden snabbar på lite, trots att det gör mig rädd. Jag vill få åka till Helsingborg med tjejerna nu. Åka till Turkiet med min familj och sen stå där på avslutningen och veta att jag har ett helt somamrlov framför mig ihop med Simon och sen börja på det sista jävla året innan total frihet!

Herregud vad jag måste låta deprimerad nu.
Ska se om mamma vill följa med på en promenad.
Puss

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test