Äntligen!

Få ingen hjärtattack nu när jag säger att denna dagen har varit ganska bra!
Det kanske berodde på at jag fick en lite längre sovmorgon idag och missade första lektionen? Vem vet, mattelektionen var rolig haha det var bara vi tre tjejer som var på lektionen så genomgången var ju ganska udda och rolig. När läraren gick utanför klassrummet glömde vi matten och började prata och planera vårt projektarbete, fy satan va grymt och kul det kommer bli! Det var runt 25 grader varmt idag, nästan att kroppen får sig en chock när det blir varmt så fort som det blivit men under håltimman idag så sprang vi runt i tygaffärer och letade efter det perfekta mönstret till 3 klänningar som inom kort kommer sys till oss. Säger inte mer än så men vi hittade absolut det rätta!

När vi satte oss för att prata projektarbete så hamnade vi vid samma bord som ytterligare en twilight-toka hur tror ni det slutade om inte att den här tjejen sprang iväg för att skriva ut en bild på Robert Pattinson haha =)
Sista lektionen var för varm och jag orkade inte göra något speciellt, uppdraget är att göra ett bokomslag för en cocktail bok.

Jag vet precis hur den ska se ut men det ville sig inte idag.
Slutade vid fyra, tog min cykel och trampade hemåt, sen la jag mig ute på altanen och sol"pluggade".
Efter mycket tjat följde mamma med mig på friskis och fan vad jag kämpade, nu är jag nytränad, nyduschad, mätt och glad. Känner mig allmänt fräsch!
När vi åkte hem körde vi förbi min langare... haha kändes så i alla fall, jag skulle betala en tjej som köpt twilightfilmen. Jajjemen, klart att jag också har mitt ex på releasedagen!

 

Älskade sak!

Oj oj oj, första gången på..hur länge? Som alla tre töser skriver här under samma dag!

God kväll!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om coolstuffs Selk'Bag? :-)

2009-04-30 @ 15:21:04
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test