Spykänslor

Hejsan alla trogna läsare =)
Då var det måndag igen, skönt men samtidigt deprimerande!
Det bästa med måndagar är att det inte längre är söndag, vem gillar egentligen söndagar?! Så onödigt, varför inte ha lördag x2 istället, bara ordet söndag får mig att vilja kräkas!

Fast det är ju klart, det är väl det enda som är det positiva med måndagar... Suck

Har en massor jag måste göra idag... Jag borde ringa till tandläkaren för att få en ny tid 10 dagar efter operationen som är på fredag! Jag borde hämta ut protokollet från mötet med styrelsen eftersom jag är sekreterare och förvänts skicka ut det till alla (om det nu inte varit så att jag glömt det i lokalen)...
Jag borde plugga inför provet i svenska vi har på torsdag! Fyfan... Antikens litteratur, hur onödigt är inte det att kunna?!
Dessutom så sitter jag och väntar på att morfar ska hämta upp mig nu, dags för att övningsköra igen och jag ser INTE fram emot det.
Hm.. några positiva och roliga saker för dagen?
- Idrott i skolan
(inte för att lektionerna brukar vara kul, utan för att jag gillar att röra på mig)
- Simma med Sarah idag, 2000 m!
- Kommer möjligen få hem mig otroligt heta crosstrainer från Team Sportia idag! =D



Extreme fit CT 629 ord. pris 3695:-

Over n' out!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: moni

NYA JEANS? titta in på min blogg så har du chansen att vinna ett par nya jeans. LYCKA TILL

2008-10-06 @ 15:44:21
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test