Söndag igen

Den tråkigaste dagen på hela veckan har tagit plats i den och för att fira detta står följande på min " Att göra lista "
Jag ska plugga inför provet i engelska som vi har på tisdag, det kommer gå skitdåligt kan jag säga redan nu.
Sen så tänkte jag plugga lite matte bara för att vara duktig! Sist men inte minst så ska jag någon gång idag läsa igenom alla sidor med naturkunskapen som vi också har prov på (tack och lov inte denna veckan!)

Om jag känner mig själv rätt så klämmer jag in lite träning idag också, känner mig riktigt laddad.
Jag som levde på alvedon i fredags behöver inte det längre, trots att jag är svullen och det spänner i stygnen så gör det i alla fall inte ont längre =D Men att äta är skitsvårt, har mest blivit en mosad banan till frukost. Menmen =)

Just fan! Måste plugga luciasången inför imorgon, det ska vara ett "sångprov", får väl se om jag går vidare... Svårt att ens prata med min mun just nu :(

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test