Smärta!!

Idag när jag cycklade till skolan så var det väldigt blött och därmed halt på...den delen som man placerar foten på:p Jag lyckades halka av och slog bröstkorgen i styret! Shit vad ont det gjorde! Sedan välte jag och gled några meter med cyckeln på asfalten tills jag gled ner i gruset. Nu har jag haft ont hela dagen, till och med när jag andas:P Hoppas att det går över tills i morgon:)
Vad har annars hänt idag? Jo, jag har väl i stort sett pluggat hela dagen inför ett prov jag har på fredag. Naturkunskap B och det är inte mitt lättaste ämne lixom:P Fick nyss damp på mina päron för de skulle ju klaga på mig som vanligt. Jag längtar tills skolan är slut så man slipper alla dessa prov som alltid slutar med bråk här hemma om hur slarvig och lat jag är. Hallå! Jag har ju fler MVG än VG va fan!!!
Orkar inte med dem:P
Nu ska jag sova! Huvudet är tomt som vakuum typ:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test