Sankta Lucia

Jag fick precis världens mest uppmuntrande samtal, det var ifrån juryn.
Ja, MAMMA hade anmält mig till luciauttagningen som jag var på idag. Där så skulle man sjunga Lucia sången inför en jury och prata lite om en själv. Jag var ganska nervös men förklarade fint hur det låg till med min röst efter operationen men dom var hur goa som helst, sa att det lät kanon fint och sen var det över.
Dom sa att dom skulle höra av sig under kvällen om man gått vidare...
Fattar ni?!

Lilla jag gick vidare och är numera stämplad luciakandidat 2008 !!!
Måndag nästa vecka har vi vår första sångrepetion och det kommer verkligen bli jätteroligt, dom andra tjejerna var jättemysiga verkligen!
Det tar inte slut än, nej, redan på onsdag i nästa vecka så ska vi fotograferas.
Efter det så kommer bilderna dyka upp titt som tätt i tidningen, på hemsidor osv för att man ska kunna rösta på en kandidat.

Så nu räknar jag med att ni röstar på mig tills ni blir blåa =)

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test