Så trött jag är nu

Är så trött nu!
Började kl 8.00 i dag och då var vi på en föreläsning om Annabola steroider som varade till 9.30.
Det var faktist ganska intressant, men lite svårt att hänga med var så trött att jag i bland tappade
koncentrationen. Efter det åkte jag och Malin till Smedjan då vi skulle ha dans. När vi kom dit upptäckte
jag att jag hade fått ett sms från min lärare där hon sa att vi inte hade någon lektion. Så då hade vi plötsligt
en rast på 3,5 timme. Härligt. Ganska jobbigt för jag var sugen på dans och känner att jag behöver träna lite
på dansen som vi ska (vecka 46) visa upp på en föreställning. Men men, jag och Malin åkte till Falkis och hade
jätte kul och jätte mysigt. Tyvär hade Jasmin redan åkt hem, så hon var inte med oss. 
Men jag och Malin hade kul och vi åt så jäkla mycket, haha
När jag kom hem från skolan vid halv 5 började jag plugga på naturkunskaps provet som jag ska ha på fredag. 
Har jobbat tills nu (22.00) är så trött i huvudet.
Nu ska jag gå och ta en dusch och sen ska jag lägga mig och läsa i boken som jag läser just nu "Mio min Mio"
Typ en av världens bästa bok, den är så fin skriven alltså! =)

Godnatt   
Hanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test