Prioriteringar

Idag har jag prioriterat på vad jag egentligen ska lägga mina pengar på. Tanken var att jag skulle köpa en ny ljusrosa ipod. Mest bara för att jag vill, min nuvarande fungerar utmärkt.

Så när jag var i skoaffären för att kolla på ett par stövlar som jag ska få i födelsedagspresent, då hittar jag världens sötaste ballerina skor som dessutom var på rea! Då glömde jag ipoden och tog nya sikten. Spontanköp som det också kallas! Köpte dessutom ett par nya träningsshorts och "fotbolls"strumpor idag.

Som jag redan nämt så skulle jag köpa crosstrainern idag, så nu ligger den och väntar på att JAG ska montera de 45 kg tunga fanskapet.. Tror ni jag lyckas?

Nu ska jag äta och ge mig på crossisen, önska mig lycka till!



Kullen's 240 :-

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test