Nyopererad liten Jasmin

Ja nu sitter jag här och har onte, trevligt va?
Jag opererades vid ett idag och hur otrevligt det än var så är jag så glad för att det är över nu. Var ju vaken under hela operationen, självklart med lokalbedövning men när dom börjar borra i käken på mig så va det så otroligt obehagligt att jag trodde jag skulle dö. Hela huvudet dånade verkligen, sjukt brutalt! Jag tycker det är coolt att folk har psyke att kunna jobba som sådant, jag hade inte ens kunnat jobba i en guldsmed om det varit så att jag fått ta hål i öronen på folk...
Tur att det finns motsattsen till lilla mig.

Nyfiken som jag kunde jag inte låta bli att kolla på såret och de ser förjävligt ut om jag ska vara ärlig.
Nu när bedövningen börjat släppa känns det ännu värre, man märker precis var de små stygnen sitter :/

Jaja, gjort är gjort och nu hoppas jag att jag aldrig mer ska behöva opereras igen!

Nu ska jag kolla på film, puss på er!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Moni

Hej hej hehe, ja där skrev jag lite fel ;) tackar för de hehe ska ändra de .. kram

2008-10-10 @ 20:01:16
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test