Ledsen, arg, förvirrad, stressad!!!

Så känner jag mig just nu, jag vet knappt vart jag ska ta mig till.. Jag bara känner paniken växa inom mig och vart jag än vänder mig så är det som om väggar blockerar min väg framåt. Det är som om jag bara står och stampar på samma ställe utan att helt veta varför och utan att få några vettiga svar.
Tom känner jag mig.
Jag fattar inte hur jag bär mig åt för att få det att hända två gånger under en och samma livstid, så förvirrad! Jag har valt att inte ta upp den direkta anledningen här i bloggen, det känns för utelämnande och personligt, så tyvärr.

Vi hade en "Estetdag" i skolan idag, där alla esteter på skolan skulle delas in i blandade små lag och ta sig igenom 13 stationer. Ni vet sånt som att dra ett snöre under alla kläder genom hela laget...
Det hade säkert varit kul om de inte valt att lägga en sån dag precis innan ett lov då alla prov kommer. Viktiga lektioner går alltså bort, för att vi ska leka! Jag är inte så vuxen av mig som det kanke verkar men jag ser allvarligt på mitt pluggande och det går först.

Men jag är så JÄVLA skoltrött, jag hatar verkligen skolan. Varje gång jag vaknar önskar jag att det vore helg, det är så jävla jobbigt med precis allt som rör skolan. Absolut inget kul alls.

Det finns däremot en sak som känns så rätt och härligt just nu!
Min lilla Sarah sitter just nu på en buss på väg hit till mig, jag behöver få prata med någon, hon förstår alltid och det stannar hos henne. Hon behöver få prata av sig hos mig också idag och hon är varmt välkommen i klubben!
När vi fått varandras råd så ska vi hjälpas åt att plugga. Sarah, är verkligen en ängel och som en tvillingsyster för mig!


Detta är nog mitt inlägg för dagen, mår inte så jättebra som ni kanske förstår.
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test