Jag lever efter listor

Låter inte det hur sjukt som helst? Jag har fått göra upp en tidsplan över dagen för att hinna med allt och få det att gå ihop, jag är så trött och utsliten att jag nästan tror jag håller på att bli sjukt. Blir ju inte bättre av att man är ledsen hela tiden heller, nej jag är inte emo!
Igår när jag gick och la mig va jag så trött att jag skulle kunna fallit ihop, mina ben skakade till och med när jag satt!
Önskar någon varit där då.

Fick värsta andningssvårigheterna för att jag är så stressad och för en liten grej som hände...
Fattar knappt själv vad som händer.

Mormor har varit här hela dagen för att hjälpa mamma med lite grejer, själv har jag suttit i soffan och pluggat på precis allt! Tränat i två omgångar för att trötta ut kroppen lika mycket som huvudet och gick ut och gick i regnet sen också (observera att detta var inplanerat i min tidsplan!)
Ska komma hit lite folk och äta ikväll, vill inte! Jag kommer nog sitta och plugga på mitt rum, får panik annars som sagt.


På tal om mormor!
Hon gav mig en bukett rosor bara för att jag jobbar så mycket och för att hon tänker på mig!
Hon är så sööt, det var nog det enda positiva med denna helgen, det snällaste också =)

Jasmin


Mys, önskar bara vi varit två

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag har ingen hamsterpaj.. Vill du hjälpa mig att spåra den?

2008-10-20 @ 16:22:23
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test