Hemma igen

Igår vid halv tolv (på dagen) anlände jag och Hanna till Falkenbergs station. Resan brukar ta sådär en 4-5 timmar, kan ni då tänka er vilken tid tåget gick från Stockholm? Jag kanske ska tillägga att vi missade tåget från göteborg och fick sitta och vänta i en timma:P Yes folks! Tåget gick kl 06.05!!!!!
Det kändes ju härligt när klockan ringde kl 04.00:P

Vi kom i alla fall hem och vi hade kul på tåget som underhållare för några barn. Det bästa var nog att vi lyckades ta upp sex platser på tåget från gbg!

Shoppat har jag gjort en del och lovar att lägga upp bilder på allt men just nu orkar jag inte. Haha! Tog febern när jag kom hem igår för jag är nämligen väldigt förkyld och det visade sig att jag hade 38.4!!
Så nu ska jag ta det lugnt en stund:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Men nuuu kan du väl lägga upp bilder??? :D

2008-10-31 @ 16:12:58
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Karin

Sorry:P Det går inte:( asså jag menar det, det funkar inte!!!

2008-10-31 @ 18:19:53
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test