Grand

Jag har nyss kommit hem efter en ganska jobbig natt. En kompis blev riktigt dålig och fick ta hand om henne:P Inte fresht asså! Annars va det jättekul:) Vi va på grand nämligen. Gymnasiefest, och det var skojsigt. Roligt folk:)
Har varit på stan en stund, med gårdagens kläder:P och nu ska jag och mamma ha en myskväll. Titta på chickflicks och käka godis, frukt och god mat såklart!
Måste hjälpa till med maten nu:P
Puss o Kram! //Malin

P.S
Karin! Snacka nu inte med mamma om detta för då är denna myskvällen över innan jag hinner resa mig från stolen här:P

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, nej då. Mamma behöver inte veta allt ;-)

2008-10-19 @ 18:08:46
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test