Godnatt!

Dagen har varit helt kanonbra =D
Var på styling hos frisöreleverna tillsammans med alla luciakandidater idag. Allt detta besvär för att vi skulle ta våra kandidatbilder hos en skit trevlig fotograf! Blev väl rätt nöjd med bilden, kunde ju varit värre haha.
Sen hade jag en stunds rast innan historian skulle börja, då satt jag och snackade en massa med John.
Trevlig prick!

Min klass kompisar och till och med HANNA och MALIN (!!!!) kände inte igen mig efter allt frisyrande haha, det va skoj.
Sista lektionen var grafisk kommunikation, vilket är så otroligt kul! Snart dags att fixa med affischerna inför min storslagna konsert. Kommer snart berätta allt här i bloggen.

Såhär såg dagens outfit ut :


Tunika (snodde jag av syrran)
Sidenband knutet som en rosett
Stumpbyxor Sarah köpte till mig igår, 149:-
Mörkgråa knästrumpor som jag puffat ner en bit.

Mysig och gullig.

Godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test