Godmorgon, godmiddag och godkväll!

Dagen har varit ett totalt kaos! Skitsvårt engelskaprov som Malin missade för att hon låg inne på toa med näsblod, stackarn! Det har varit hur kallt som helst i skolan idag så vi har frusit om bara den. Efter skolan stack jag hem direkt och skulle få hjälp av min lillasyster inför ett projek vi ska göra på den grafiska kommunikationen.
Uppgiften går ut på att vi ska göra ett tidningsomslag och bygga upp en egen "tidning".

Allt som är på omslaget måste göras själv, lika så bilden. Det ver detta Julia fick hjälpa mig med, leka modell =)
Blev en del coola bilder som skulle kunna passa, tänkte visa er dom nu =)
I övrigt ska jag träna och duscha ikväll, sen ha ett långt snack med älsklingen i telefon!

 



Måste jag berätta hur mycket jag tycker om min lilla Julia? =D

Det var allt för mig idag, gonatt små gubbar och gummor!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: juliabengtsson

JAG ÄLSKAR DIG JASMIN <3,

syster du är bäst:*

2008-10-25 @ 01:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test