Fullmåne

Jag hatar fullemånen! Ja, det är ju fullmåne just nu och som den lilla varulv jag är så får jag alltid näsblod så fort månen rundar till sig. Jag hatar det och jag snackar inte någon droppe utan ett vatten fall av blod:P och det håller liksom på så här i några dagar! Började på bussen kl 07.30 och forsatte sedan hela dagen. Det var inte för ens kl 18.30 som jag äntligen kunde andas igen. Vad kan det vara liksom? Lite udda är det ju:P Jag vet några som inte kan sova, det är faktiskt ganska vanligt, men näsblod!
Jaja, annars har det varit okej för mig idag. Vi har några engelsmän här nu och eftersom Hanna alltid blir helt själv när de som var i London ska hjälpa eller följa dem så har jag fått vara med. Vi gick och fikade idag och vi hade kul:) Blev en rejäl träning för engelskan med:P Den bästa lekionen jag kommer få på hela min tid här på gymnasiet!!

Nu ska jag nog bara ta en kopp te med något lite udda sådant jag fick av Hanna från London:) Sedan bär det av mot sängen:P
Puss o Kram! //Malin



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TAACK sötnos! :D

2008-10-14 @ 22:04:07
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test