Från plugg till ännu mer

Jag sitter här hemma med läxböckerna upp till öronen, ja om inte högre till och med!
Vi har ett prov i engelska imorgon och jag får verkligen inte in det, det är liksom 300 glosor + text + oreg. verb och massa mer. SJUUUKT är ordet!
Jag har en jädrans huvudvärk och ögonen går knappt att hålla öppna längre, men ändå måste jag plugga.
Är inte livet bra orättvist?

Det som nästan är värst är att jag vet att det inte tar slut imorgon, då är det dags för att plugga på ett ekologiprov som är nästa vecka. Dessutom så ska ett par uppgifter i svenska in och jag... Åhh jag orkar inte!
Inte nog med det så kom min SOLO tidning i brevlådan idag, gissa om jag hellre läser den än i läxböckerna?


Vilken hög skulle du valt?

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test