FÖRLÅT!!!

Förlåt för att jag inte har skrivit på evighet, men jag har haft så mycket att göra och har fortfarande tusen saker som jag måste hålla reda på och göra. Men nu har jag lite tid att skriva här innan jag ska äta lite. 
Har precis kommit hem från min street dans lektion och sitter nu och försöker ta det lite lungt och lyssnar på Mary Poppins låtar =) haha, lite barnsligt jag vet men musikalen Mary Poppins är ju bara så bra! =) haha

Är så stressad just nu och det som gör mig stressad är bl.a. att vi har 6 elever från London på besök som jag och några tjejer ska ta hand om och så har jag ganska mycket i skolan just nu.
Det är jätte kul att ha dessa elever här hos oss och att jag få ta hand om dom och vara med dom och att få träffa dom igen. Träffade nämligen dom när jag och två tjejer till åkte till London (vecka 40) Det var så kul. Där besökte vi en skola som heter New Vic, vi var med på deras lektioner och träffad underbara elever. Dom var så härliga. Så det är kul att få träffa några av dom igen nu=)

Ska försöka att vara lite bättre på att skriva här, kommer kanske inte vara lika duktiga som Malin och Jasmin är, men ska försöka skriva lite då och då. 
Men ska gå och äta nu och sen ska jag nog sätta mig och titta på Vänner =)

KjamKajm   
Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test