Du är erfterlyst!

Hallands nyheter ringde mig ikväll, för er som inte vet så är detta Hallands egna tidning.
Samtalet gällde enbart det att jag ska komma och provsjunga för dem på måndag.
Inte vilket låt som helst utan LUCIASÅNGEN!!
Alltså, det är någon där ute som har anmält mig som luciakandidat 2008, någon som har alla mina uppgifter + bild på mig.

Jag måste bara säga att det är blandade känslor kring detta, jag är otroligt glad och hedrad över att någon tänkte på lilla mig när det gäller att bli lucia! Men samtidigt ligger det som en liten skräck hos mig, men mer som en härlig pirrning.
Men framför allt är jag otroligt nyfiken på vem som anmält mig, snälla säg vem du är!!
jag lovar att inte slå dig gul och blå, det hade bara varit roligt att veta och få höra varför du tänkte just mig som lucia =)

Vad tror ni, skulle jag passa som Falkenbergs lucia 2008?
I vilket fall som helst, skulle det bli som så att jag går vidare till själva röstningen så vore det väldigt kul om ni ville lägga en röst på mig (= haha..önsketänkande!



Haha, har redan erfarenhet. Falkenbergs lucia 1991

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test