Deprimerande

Hela dagen har verkligen varit totalt misslyckad! Allt börjar med att jag får släpa upp mig på morgonen, åker till teaterlektionen klockan åtta på morgonen. Men ingen lärare syns till, det visade sig att hon glömt säga till oss att den va inställd så där fick vi vänta i två timmar på att nästa lektion, matte skulle börja!
Fy så arg och trött jag blev på allt då, dessutom har vi blivit överösta med prov och arbeten denna och nästa vecka så det känns riktigt tungt just nu.
Fick i alla fall pratat med älsklingen som jag tänkt på precis hela dagen, det piggade upp en del men jag är fortfarande ledsen. Mest för att jag är trött, det har inte hänt något speciellt som gjort mig sån här.

Någon som känner igen sig just nu?

Bjuder er på en liten outfit innan jag kryper ner i min varma sköna säng, orkade inte lägga märke till priserna men allt är från hederliga ellos =)

Nattis!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test