Brist på...

...intressanta händelser! Jag börjar misstänka att mitt liv inte har så mycket mera innebörd än det roliga jag har med Hanna och Jasmin i skolan:P Jag kommer till skolan och vi har jättekul tillsamans men mer än så är det inte! Själva skolan är ju inte det roligaste och sen är det bara lite aktiviteter och plugg utöver det. Åh, vad tragiskt det blev då:p
Jaja, annars sitter jag just nu och letar canada goose-jackor på nätet, hade tänkt att unna mig en riktig vinterjacka i år nämligen men har verkligen ingen lust att köpa en ny. De kostar ju en hel del:P Får se hur det blir.

Nu måse jag nog sova snart för jag dööör av huvudvärk! Der är den där ***** svenskan!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Var på NK idag och såg den nya modellen (kom egentligen förra året), en tjejmodell som skulle va skitsnygg på dig! Kolla in den :) 6000:- Den är smalare än den vanliga modellen!

2008-10-07 @ 21:27:15
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test