Äntligen på rätt spår!

Idga har det varit en helt vanlig dag i skolan, (tjejer rätta mig om jag har fel) men det har verkligen inte hänt något speciellt alls. Vi hade vår engelska, naturkunskap, matte och inriktning... Mer va det väl ändå inte, om man inte räknar med att vi fick reda på ett prov om ekologi.
Under teaterlektionen idag så satt vi bara och pratade om fredagens workshop (vi jobbade med karaktären bouffon) och även om vad vi vill göra på 8:an föreställningen.

En show för alla 8or och 9or(ibland!) där vi som går första och andra året på estet står för underhållningen på.
Skit kul faktiskt och vi ska tack och lov inte vara några bouffon's ! =D Det är jag överlycklig för!

Åkte och köpte en födelsedagspresent till mig tillsammans med mormor, tänker inte avslöja vad det är för jag har lovat att glömma av det =) Men det var något som jag skulle välja och prova ut.
Sen köpte jag massor med frukt som nu ligger på ett fat här i mitt rum.

Stod precis 30 min och "sprang" på min crosstrainer och jag föll nästan ihop sen, då har man varit duktig asså!
Känns som om jag fått ny energi så därför sätter jag mig och pluggar på svenskan nu =)

Tjingeling
Jasmin



Träningsoutfiten
Rosa linne
Vita Pumashorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test